symCity | Ψηφιακός Δήμος
Εξυπνες ψηφιακές τεχνολογίες, με εφαρμογή στην τοπική διοικητική πρακτική και την καθημερινότητα των πολιτών και στόχο τον μετασχηματισμό των πόλεων σε «έξυπνες πόλεις»
ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΦΩΝΗΤΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ.
Με το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης symCity, μπορείτε να απαλλάξτε τους υπαλλήλους του Δήμου από την εξυπηρέτηση των Δημοτών. Χωρίς την χρήση call center, χωρίς να απασχολούνται οι υπάλληλοι του Δήμου. Επικεντρωθείτε καθαρά στην επίλυση των αιτημάτων τους καθιστώντας τους Δημότες ευχαριστημένους.
To symcity είναι ένα πρωτοποριακό και καινοτόμο τεχνολογικό προϊόν, αποτέλεσμα πολυετούς μελέτης των αναγκών Οργανισμών Τοπικής Aυτοδιοίκησης , τόσο όσον αφορά την σχέση τους με τους πολίτες, όσο και την εσωτερική λειτουργία και ικανότητα ταχύτερης και αποτελεσματικότερης διαχείρισης μικρών ή μεγάλων θεμάτων της καθημερινότητας. Είναι ένα προϊόν τεχνολογίας το οποίο δημιουργήθηκε επιχειρώντας να ισορροπήσει ισάξια, τις ανάγκες των Δημοτών, με αυτές της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής. Στόχος του είναι να αποτελέσει ένα σύγχρονο εργαλείο στα χέρια όλων των εμπλεκομένων, στην κοινή τους προσπάθεια για τον, αναγκαίο πλέον, εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του Δημοσίου..
Θεμελιώδης σκοπός του symcity, είναι η άμεση ενημέρωση της Δημοτικής Αρχής για προβλήματα της καθημερινότητας και η ταχύτερη δυνατή αξιολόγηση, ανάθεση και επίλυση αυτών.
Είναι μία καινοτομία που έρχεται να εκσυγχρονίσει την σχέση δημότη και Δημοτικής Αρχής, πλήρως εναρμονισμένη στις ανάγκες , τόσο της ψηφιοποιημένης, όσο και της μετά covid εποχής.
Επιπλέον, η δυνατότητά λειτουργίας του αποκλειστικά με φωνητική εντολή, αποδεικνύει έμπρακτα τον πλήρη σεβασμό της εκάστοτε Δημοτικής Αρχής σε όλες, ανεξαιρέτως, τις ομάδες πολιτών, περιλαμβανομένων για πρώτη φορά των πολιτών χωρίς ψηφιακές δεξιότητες, των αναλφάβητων και όλων των ΑΜΕΑ, ακόμα και των ανθρώπων με προβλήματα όρασης, οι οποίοι πλέον έχουν μία ισάξια ευκαιρία να συμμετέχουν στη λειτουργία μιας « έξυπνης πόλης».
============================================
To symCity είναι η καινοτόμα πρόταση, Ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, με την οποία αυτοματοποιούνται διαδικασίες όπως:
-
Επέκταση της εξυπηρέτησης των πολιτών πέραν του ωραρίου (24ωρη εξυπηρέτηση - 7 ημέρες)
-
Ηλεκτρονική Συλλογή Αιτημάτων Δημοτών
-
Διαχείριση Καθημερινότητας
-
Αυτοματοποίηση του «Βοήθεια στο Σπίτι»
-
Εξυπηρέτηση ευαίσθητων Κοινωνικών Ομάδων
-
Προσβάσιμη από όλες τις ομάδες ΑΜΕΑ, περιλαμβανομένων των ατόμων με πρόβλημα όρασης
-
Προώθηση Υιοθεσίας Αδέσποτων
-
Ενημέρωση Δημοτών και μέτρα πρόληψης της Διάδοσης του COVID-19
-
Open Government (Δημοψηφίσματα, διαβουλεύσεις, έλεγχος αιτημάτων, ενημέρωση)
-
Στατιστικά στοιχεία
-
Εξυπηρέτηση ατόμων που διαβιούν μόνα τους και ανήκουν σε ευαίσθητες κοινωνικές ομάδες
ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ
Αυτοματοποίηση στην διαχείριση των αιτημάτων των πολιτών και δρομολόγηση τους στις αρμόδιες υπηρεσίες ή υπαλλήλους. Για κάθε αίτημα, η ιστορικότητα στην διαχείριση δίνει την δυνατότητα της συνεχούς ενημέρωσης για την εξέλιξη του, ακόμα και στις περιπτώσεις αλλαγής είτε αιρετών ή υπαλλήλων κλπ. Η δρομολόγηση των αιτημάτων μπορούν να προγραμματιστούν χρονικά και τηρείται ηλεκτρονικό ημερολόγιο το οποίο βοηθά τους υπαλλήλους ώστε να μπορούν καθημερινά να γνωρίζουν τις εργασίες τους.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ ΑΜΕΑ
Η χρήση του Project είναι εφικτή από όλες τις ομάδες ΑΜΕΑ, ακόμα και από άτομα με πρόβλημα όρασης.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Η ενημέρωση των πολιτών γίνεται άμεσα και με την δυνατότητα, ανακοινώσεις που χαρακτηρίζονται επείγουσες, να προωθούνται κατά προτεραιότητα, κατά την χρήση των υπηρεσιών του symCity. Οι πολίτες μπορούν να συμμετέχουν σε δημοψηφίσματα ή διαβουλεύσεις και να καταθέτουν τις απόψεις τους για σημαντικά ζητήματα.
ΤΗΛΕΡΓΑΣΙΑ
Οι υπάλληλοι, με την χρήση ειδικής εφαρμογής, ακόμα και με την χρήση ειδικού Mobile App έχουν την δυνατότητα, να ενημερώνονται για τα αιτήματα που πρέπει να επιληφθούν, ακόμα και απομακρυσμένα όταν ειδικές περιπτώσεις το απαιτούν, όπως στις ειδικές περιπτώσεις που προέκυψαν από την εξάπλωση της πανδημίας του COVID-19 ή στις περιπτώσεις των υπαλλήλων που εργάζονται εκτός όπως υπάλληλοι συνεργείων, καθαριότητας κλπ.
ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ "ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ" ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Οι οφελούμενοι των κοινωνικών προγραμμάτων όπως το "Βοήθεια στο Σπίτι" τυγχάνουν άμεσης εξυπηρέτησης, γνωρίζοντας ο υπάλληλος τα στοιχεία του κατά την τηλεφωνική κλήση, η οποία δρομολογείται αυτόματα στους υπαλλήλους των κοινωνικών υπηρεσιών, με την δυνατότητα είτε να καταγραφεί κάποιο αίτημα τους, είτε να δρομολογηθούν οι κλήσεις σε υπηρεσίες ανάγκης (πχ΄. Κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι, νοσοκομείο, αστυνομία κλπ).
ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ
Αυτοματοποιημένη συλλογή των αιτημάτων, είτε φωνητικά, είτε μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου, είτε με χρήση mobile apps. Οι πολίτες, έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται 24ώρες, για την πορεία των αιτημάτων τους.
24ωρη ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
Η εξυπηρέτηση των πολιτών και η χρήση των υπηρεσιών του symCity είναι 24ωρη και δεν επηρεάζεται από τα ωράρια λειτουργίας του ΟΤΑ.